- Nieuws
- Oppervlaktebehandeling
- Plaatbewerking
- Verspaning
- Maintenance
- Automatisering
- Lassen
- Toelevering
De deurmatten zijn bedrukt met afbeeldingen van mond- en neusbescherming, handdesinfectie of 1,5-meter-afstandspijlen en ze herinneren eraan om voorzichtig te blijven. De matten van MEWA Textil-Service bieden dus meteen drie voordelen: ze dienen als afstandhouder, vuilvanger en informatief hulpmiddel in één product. Letterlijk terloops kunnen bedrijven gasten op professionele wijze attent maken op de geldende hygiëneregels en zo de kans op besmetting voor medewerkers en bezoekers indijken. De matten zijn ook geschikt voor binnengebruik, bijvoorbeeld als vuil- en blikvanger vlakbij de dispenser met ontsmettingsmiddel. Dankzij een speciale rugcoating beschikken ze over een kreukvrije antisliplaag. De informatieve matten zijn verkrijgbaar in koningsblauw en antraciet, in drie verschillende maten en zes verschillende designs. Alle matten kunnen gehuurd worden volgens het principe van textielsharing: eenmaal besteld, stelt de dienstverlener schone matten ter beschikking. Servicechauffeurs van MEWA halen de vuile matten regelmatig op en leveren ter vervanging propere matten af.
MEWA biedt sinds 1908 een totaaloplossing aan voor bedrijfskleding en geldt hiermee als pionier in textielsharing. Vandaag levert MEWA vanuit 45 vestigingen aan bedrijven over heel Europa beroeps- en beschermende kleding, poetsdoeken, olieopvangmatten en voetmatten – inclusief onderhoud, reparatie, opslag en logistiek. Daarnaast kunnen werkveiligheidsartikelen worden besteld. 5.700 medewerkers staan klaar voor meer dan 190.000 klanten uit de industrie, handel, ambachtelijke sector en gastronomie. In 2019 realiseerde MEWA een omzet van 734 miljoen euro en mag zich hiermee marktleider noemen in de textielmanagementsector. Voor zijn engagement op het gebied van duurzaamheid en verantwoord ondernemen en voor zijn branding en innovatiekracht ontving het bedrijf diverse onderscheidingen.